Projekty naukowo-badawcze i wdrożeniowe
2015-2018, Distributed In-Situ Sensors Integrated into Raw Material and Energy Feedstock (DISIRE) project europejski, H2020; kierownik: dr hab. inż. Robert Król, prof. PWr
2015, Opracowania automatycznego systemu monitorowania pracy napędów przenośników taśmowych działającego w czasie rzeczywistym w trudnych warunkach klimatycznych rejonu Głogowa Głębokiego w O/ZG Polkowice-Sieroszowice KGHM Polska Miedź S.A.; kierownik dr hab inż. Radosław Zimroz, prof. PWr
2015, Badania energochłonności układów napędowych przenośnika taśmowego ON-4;
kierownik: dr hab.inż. Robert Król, prof. PWr,
2014-2015, Optymalizacja i przedstawienie rozwiązań konstrukcyjnych dla projektu Przenośnika Taśmowego Efektywnego oraz przeprowadzenie badań eksploatacyjnych i określenie efektu ekonomicznego po wdrożeniu w Oddziale Górniczym ZG Lubin KGHM P.M. S.A. , kierownik: Prof. dr hab. inż. Lech Gładysiewicz,
2014-2016, Porównanie
oporów tarcia w krążnikach taśmowych stosowanych w przemyśle górniczym węgla
przy zastosowaniu smaru referencyjnego oraz wybranych smarów produkcji Orlen
Oil (Etap 1 i 2);
kierownik: dr hab. inż. Robert Król, prof. PWr,
2013-2015, Złącza wieloprzekładkowych taśm przenośnikowych o zwiększonej trwałości eksploatacyjnej,
kierownik: Prof. Monika Hardygóra,
2013-2014, Mobilny system diagnostyki pomiaru drgań przekładni napędowych przenośników taśmowych,
kierownik: dr hab. inż. Radosław Zimroz,
2012-2015, Inteligentny system do automatycznego badania i ciągłej diagnozy stanu taśm przenośnikowych,
kierownik: dr inż. Ryszard Błażej (Projekt nr 178633, 1 konkursu PBS)
2012-2013, Opracowanie, wykonanie i uruchomienie wysokiej rozdzielczości systemu automatycznej diagnostyki taśm przenośnikowych z rdzeniem z linkami stalowymi w PGE GiEK S.A. Oddział KWB TURÓW w Bogatyni, kierownik: dr inż. Ryszard Błażej,
2010- 2013, Taśma przenośnikowa o zwiększonej odporności na uszkodzenia eksploatacyjne przeznaczona do stosowania zwłaszcza w przemyśle wydobywczym węgla, rud miedzi i surowców skalnych, kierownik: Prof. Monika Hardygóra,
2010-2013, Linowy napęd pośredni zwiększający funkcjonalność przenośników, Nr ZPB/60/66988/IT02/10,
kierownik: Prof. Lech Gładysiewicz,
2010-2013, Zaawansowane metody pozyskiwania, przetwarzania i analizy danych na potrzeby diagnostyki dla różnych klas niestacjonarności warunków eksploatacyjnych - nowe estymatory oceny stanu technicznego,
kierownik: prof. dr hab. inż. Walter Alfred Bartelmus,
2009-2012, Wykorzystanie metod adaptacyjnych w prognozie oceny ryzyka wywołanego uszkodzeniami lokalnymi w układach napędowych maszyn górniczych pracujących w zmiennych warunkach eksploatacyjnych, kierownik: dr inż. Radosław Zimroz,
2009-2012, Przenośnik taśmowy o zwiększonej efektywności ekonomicznej i energetycznej zbudowany i eksploatowany wg zasad zrównoważonego rozwoju, nr N R09 0019 06/2009, kierownik: Prof. Monika Hardygóra,
2009-2012, Wykorzystanie metod adaptacyjnych w prognozie oceny ryzyka wywołanego uszkodzeniami lokalnymi w układach napędowych maszyn górniczych pracujących w zmiennych warunkach eksploatacyjnych, nr N N504 309137,
kierownik: dr hab. inż. Radosław Zimroz,
2011, Opracowanie systemu diagnostycznego dla stacji napędowej przenośnika taśmowego dla stacji napędowej Z-11 w KWB Turów, kierownik: dr inż. Radosław Zimroz,
2009-2011, Opracowanie i wdrożenie metody zarządzania diagnostycznego parku maszynowego ciągłego systemu transportowego w kopalni O/ZG Polkowice-Sieroszowice”, kierownik: dr inż. Robert Król,
2007-2010, Optymalizacja rozwiązań technicznych przenośników taśmowych w PGE KWB Bełchatów S.A.,
kierownik: Prof. Lech Gładysiewicz,
2004-2007, Optymalizacja przenośnika taśmowego, Nr 4 T12A 02227, kierownik: Prof. Lech Gładysiewicz,
2000-2003, Optymalizacja krążników pod katem obniżenia kosztów ich produkcji i eksploatacji, Nr 9T12A 48 18,
kierownik: Prof. Lech Gładysiewicz,
1999-2002, Nowy typ przenośnika taśmowego, Nr 9 T12A 121 98 C/4174, kierownik: Prof. Lech Gładysiewicz.